Begin 1935 .....in dezelfde tijd als Johannes Wardenier. Ook deze uitvinding werd uit de markt gehouden.

Victor Schauberger was een genius, maar ook een rebel.

De miskende uitvinder(s)

'Ze hebben me vergiftigd! Is de uitvinder van de auto op water uit de weg geruimd door grote oliebedrijven?'

 

Er waren ook andere uitvinders die door het lot werden afgeserveerd. 

We gaan er enkele benoemen op deze Pagina. 

UITVINDERS ; 

De Amerikaanse uitvinder Stanley Meyer ontwierp een motor op water. Hij beweerde dat hierin water kon worden omgezet in waterstof en zuurstof, tegen minder energie dan vrijkomt bij de verbranding van die gassen.

Daarmee was zijn machine in feite een perpetuum mobile.

In een video getiteld ‘It Runs on Water’ liet Meyer een auto zien die op water zou rijden. Hij beweerde dat hij een Volkswagenmotor van 1,6 liter kon laten rijden op water in plaats van benzine.

Uit de weg geruimd

Volgens hem zou dit direct ingespoten worden naar de verbrandingskamers van de conventionele motor.

Meyer toonde zijn wagen aan een lokale nieuwszender en beweerde dat hij 83 liter nodig had om van Los Angeles naar New York te reizen.

In 1998 kwam Meyer te overlijden. Volgens sommigen is hij uit de weg geruimd door grote oliemaatschappijen of de Amerikaanse overheid, die beducht zouden zijn voor een apparaat dat het gebruik van olie overbodig maakt.

Onbekend maakt onbemind, maar ik wil jullie graag kennis laten maken met de implosie moto. Auto’s met een explosiemotor (verbrandingsmotor) hebben wellicht hun beste tijd gehad. In de toekomst zal het vooral draaien om accu’s en waterstof. Of zijn er nog alternatieven?

In dit artikel zal ik me vooral richten op Viktor Schauberger (1885-1958), een Oostenrijkse natuuronderzoeker. Hij begon als eenvoudige boswachter, maar eindigde als uitvinder van onder andere de implosie-motor. De kracht van Schauberger was dat hij niet alleen een zeer technisch persoon was, maar ook een ruimdenkend natuurfilosoof. Voor hem was de aarde niet een technologisch te exploiteren object, maar een levend organisme. Zijn grondige afkeer van de explosietechniek had dus niet alleen betrekking op de daaraan inherente vervuiling door middel van verbrandingsgassen, maar ook op het wegzuigen van aardolie, het bloed van moeder Aarde.

Schauberger was niet de enige die zich met deze materie bezighield. Nikola Tesla reed al in de zomer van 1931 in een auto met elektromotor rond, voor 100% aangedreven door vacuüm-energie. In 1933 had ook ene ingenieur Greichen een benzineloze auto, hij reed helemaal van Neurenberg naar Berlijn om zijn auto te presenteren. Als dank werd Greichen met auto en al uit de weg geruimd. Een ander voorbeeld, vele jaren later (in 1974), doet het Openbaar Ministerie een inval bij Tesla-opvolger Edwin Gray en neemt illegaal zijn documenten in beslag. Zijn brandstofvrije auto’s schijnen ten bate van de “hogere” politiek letterlijk door de shredder te zijn gehaald.

Schauberger vroeg zich af hoe forellen schijnbaar moeiteloos tegen een sterke stroming in zwommen en zich zelfs roerloos hielden. En wat te denken van hun enorme sprongen, meerdere meters hoog tegen een waterval op? Hij ontdekte dat er twee grote krachten werkzaam zijn in de natuur. De ene is een naar binnen gerichte, implosieve kracht (een beweging tegen de klok in) waardoor het leven voeding krijgt. De andere is een uiteenlopende, explosieve kracht (een beweging met de klok mee). De eerste heelt, harmoniseert, brengt koeling, zuiging en groei. De tweede geeft druk, fragmentatie, hitte, vernietiging. Op zich niks nieuws, maar wel goed om te beseffen. Schauberger bestudeerde beide krachten en bouwde vervolgens een implosiemotor, de zogeheten forellenturbine. Ook maakte hij krachtcentralemodellen voor huis- tuin- en keukengebruik op basis van de implosietechniek.

Volgens de fysica zoals we die allen min of meer geleerd hebben, kan een hommel niet vliegen. Onmogelijk. Dat beestje is veel te zwaar en log om met zulke iele vleugeltjes behoorlijk te kunnen vliegen… Toch doen ze het. Dat komt omdat een hommel, in tegenstelling tot de gemiddelde mens, geen moeite kent. Ooit een hommel met een frons op het voorhoofdje gezien? Net als de genoemde forellen maakt ook de hommelbij gebruik van een hele andere energie-vorm, een hele andere vorm van “denken” wellicht? Het fascineerde Victor Schauberger en uit respect voor de dieren ging hij ze bestuderen.

Over die implosietechniek; je kan je het beste een omgekeerde stoommachine voorstellen. Bij een stoommachine wordt de expansieve (explosieve) kracht die vrijkomt bij verhitting van water (dampvorming) omgezet in mechanische beweging. Bij de implosiemotor gaat het om volumereductie door de afkoeling van water. Daarbij ontstaat zuiging, die omgezet wordt in mechanische beweging.

Het gaat hier om nulpunts- of tachyonenergie, om dat te begrijpen is de vergelijking met een badkuip van toepassing. Wanneer je de stop eruit trekt om het bad leeg te laten lopen, ontstaat er een vortex; een draaikolk. En van het principe van de draaikolk maken bijvoorbeeld de forellen en hommelbijen ingenieus en dankbaar gebruik. Door middel van draaikolken wordt levensenergie (Chi, Ki, Ether, Orgon, Vril, Prana, etc…) spiraalvormig in water gebundeld en door tegengesteld roterende energie windingen wordt de zwaartekracht opgeheven. De buitenkant van de kolk zuigt naar de bodem van de stroom toe, de binnenkant zuigt naar omhoog, net als bij een tornado. Het is hetzelfde uitgangspunt.

De tornado zuigt dingen, die zich op de grond bevinden, tegen de zwaartekracht in naar boven. Is het object eenmaal in het centrum van de tornado, in het “oog” van de kolk waar stilte heerst, dan is het absoluut gewichtloos en zweeft het rustig in de lucht. Zo is het ook met de stromen van het water. De forel weet dat en gebruikt deze als een katapult waarbij hij onder de draaikolk zwemt en zich door de zuigkracht van de binnenste kolk naar boven laat trekken. Zo wordt hij met slechts een enkele zwemslag meerdere meters tegen de stroom in naar boven gezogen.
Een hommel doet iets dergelijks. De frequentie van de vleugelslag en de vorm en beweging van de vleugels creëren een anti-gravitatieveld dat de beweging naar boven mogelijk maakt.

Zoals besproken werd het werk van pioniers op het gebied van tachyon- of vrije energie hun vaak niet bepaald in dank afgenomen. Schauberger is een van de vele wetenschappers die in de jaren dertig van de vorige eeuw voor het karretje van de nazi’s werd gespannen. In de Tweede Wereldoorlog werd Schauberger door de SS gedwongen mee te werken aan geheime wapenprojecten. Vanaf eind 1944 bevond zijn werkplaats zich zelfs in concentratiekamp Mauthausen. 

Aan het einde van zijn leven werd Schauberger naar Amerika gehaald. Een rijke industrieel wilde zijn apparaten massaal gaan produceren. Uiteindelijk werd alles afgeblazen door de filantroop. 

-----------------------------------------------------------------

STELZER MOTOR

Frank Stelzer uit Duitsland (1934-2007) was een constructeur die een motor ontwikkeldde met slechts 8 delen ipv 200-300 bij een klassieke brandstofmotor. Ook deze uitvinder werd niet door de industrie opgenomen. Het rendement zou met 30 % omhoog gaan ten aanzien van de klassieke brandstof motoren. Bij een Wardenier Motor zou dat zelfs 60% zijn geweest, waarbij moet worden vermeldt dat hij meer onderdelen nodig had, dus in footprint lager uitkomt dan de Stelzer Motor.

Opmerkelijk dat Frank Stelzer zijn heil nog zocht in Iran....waar zijn vrouw ook vandaan kwam. Ok Iran keek mee naar de bevindingen van Frank Stelzer. Door de hoeveelheid van olie was er geen noodzaak om uitvindingen cq innovaties van Stelzer verder te ontwikkelen schijnbaar. Hij stierf aan een hartaanval tijdens het rijden in Duitsland. Maar dit verslag laat ook een andere kant zien van zijn dood ...

Frank Stelzer entwickelte den nach ihm benannten und durch ihn patentierten „Stelzer-Motor". Hierbei handelt es sich um einen 2-Takt-Verbrennungsmotor in der Ausführung als „Freikolbenmotor". Der Stelzer-Motor kann drei Dinge: Pressluft erzeugen, Hydraulikflüssigkeit pumpen und als Linear-Generator Strom erzeugen. Kurz nachdem Frank Stelzer seinem Freund ( Christopher Ray) im Mai 2007 telefonisch mitgeteilt hatte, dass er endlich einen Sponsor, Produzenten in Iran gefunden habe, der seinen Motor serienweise in Autos bauen wolle, und er sich aufmache, deshalb eine Geschäftreise in den Iran zu machen, war er tot im Auto an einer Ampel. Vermeintlich an einem Herzschlag gestorben.........

Ondanks zijn grote inzet en vakkunde werd hij niet door de grote auto en motor industrie opgenomen.

Frank Stelzer was 9 maanden oud toen Johannes Wardenier zijn aankondiging deed op 01-11-1934 en overleefde als kind de bizarre tweede wereld oorlog tijd.

-------------------------------------------------------------------------------

 

Stanley Meyer

De Stelzer Motor uit Duitsland

Gecomprimeerde lucht productie door de Stelzer Motor